Marslı (The Martian)

3 Yorum

Daha Fazla

Yorumlarınızı saygı çerçevesinde yapınız.Yorum yapabilmek için üye olmalısın.

Giriş Yap
Yine burdayim ve yalnizligi dibine kadar hissettim (klavye ingilizce olmus gozunuz kanadiysa uzgunum)
Yorum Yap 18 saat önce
0 beğenme
Dünya'da izlediğim en iyi film... 2015'ten beri ara ara tekrar izlerim. Kitabı da filmi kadar muhteşem, bi' göz atmanızı öneririm.
Yorum Yap 1 yıl önce
5 beğenme
ismos
Film harika kesinlikle izleyin
Yorum Yap 2 yıl önce
12 beğenme
Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.