Savasin ortasinda gecmisi niye anlatiyorsunuz mesela ne alaka cidden daha iyi bi savas beklemistim got gibi ama yanindan gecemez baelor in bu kadar erken olmesi de cok sacma bu dizilerin sorunu hep en iyi karakterleri baslarda oldurmesi 2. ned stark vakasi yani
savaşın ortasında aptal gibi hikaye anlatmaya başlamaları hangi dizinin başlattığı bir şey acaba. Beyin yoksunu gerçekten bunlar, skimde bile olmadı, ... Devamını gör..
savaşın ortasında aptal gibi hikaye anlatmaya başlamaları hangi dizinin başlattığı bir şey acaba. Beyin yoksunu gerçekten bunlar, skimde bile olmadı, ilerletip geçtim direkt
Bölüm baya iyi beliyodum ama hayal kırıklığı abi gottaki gibi savaş sahnesi kesinlikle yok adamla tanışmalarını daha önceden yapsalardı 10/10 bi b... Devamını gör..
Bölüm baya iyi beliyodum ama hayal kırıklığı abi gottaki gibi savaş sahnesi kesinlikle yok adamla tanışmalarını daha önceden yapsalardı 10/10 bi bölüm değil kesinlikle
Baelor adamdır bu arada herkeste bu kadar tşşk olmaz.