Sürekli yeni adres arama. Adres çubuğuna t.ly/dizipalgiris yazarak her zaman erişebilirsiniz.

21 Yorum

Daha Fazla

Yorumlarınızı saygı çerçevesinde yapınız.Yorum yapabilmek için üye olmalısın.

Giriş Yap
zodi-45
sizin ben yapacağınız bölümleri s. yapay zekayla sahne mi yapılır a.
Yorum Yap 2 gün önce
1 beğenme
mrram
esrayla behzat yine eskisi gibi olurlar da olan akbabaya oldu dsknsd akbaba da dişiolsa o da affedilirdi skdjk
Yorum Yap 5 ay önce
2 beğenme
cmsozsy
Ne izledik baba biz? zorla izliyorum 5 bölümdür ama yok gittikçe daha kötü oluyor. Bir an önce bitirin ve yeni sezon çekmeyin lütfen.
Yorum Yap 8 ay önce
6 beğenme
mukem
Al benden de o kadar
5 ay önce
1 beğenme
mente
izlediğim en kötü bölümdü
Yorum Yap 9 ay önce
6 beğenme
rcelik01
Yeni bölüm den bilgisi olan varmi
Yorum Yap 9 ay önce
14 beğenme
emreizler1
Yeni bölüüüüm nerde
Yorum Yap 9 ay önce
32 beğenme
alihanaaa
savcının sıçar gibi konuşmasını dinleyebilmek için akbabayı maymun ettiniz
Yorum Yap 9 ay önce
44 beğenme
emek3131
berbat bir bölümdü
Yorum Yap 9 ay önce
17 beğenme
muratgungory
Boş elestirmeyin, sosyal medya atiklari sizi. Hayatınız oturduğunuz yerden boş konuşmakla geciyor.
Yorum Yap 9 ay önce
25 beğenme
timoderler
sizle ben aynı değiliz tamam mı ? siz akademilisiniz. -ne alakası var be? - çok alakası var ikinizde gençsiniz bi kıdem tenzili küçük bi kınama yırtar... Devamını gör..
Yorum Yap 9 ay önce
91 beğenme
Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.