Sonunu anlamadım hayal mi kuruyor başka birisi mi , iyi tarafı filan mı çünkü Doğu'nun telefonu siyah saçları taranmış Doğu'nun beyaz Fight Club gibi ... Devamını gör..
Sonunu anlamadım hayal mi kuruyor başka birisi mi , iyi tarafı filan mı çünkü Doğu'nun telefonu siyah saçları taranmış Doğu'nun beyaz Fight Club gibi mi acaba ?? onun dışında harikaydı diğer komedi dizileri gibi her dakika komik olmayan bir şaka yerine 3 dakikada bir ef-sa-ne şaka olması ef-sa-ne dizi kendisine bağlatıyor