smiley karakterini oynayan arkadaşın tipi acayip ikonik ya eğer makyajsız gerçek tipi oysa tövbe estağfirullah çok acayip bir suratı var allah şifa versin
umarim finale kadar herseyi toparlarlarda 5. sezon gelecegini duydum. en azından 5. sezona kadar bazı soruları yanitlasinlar. ayrıca kenny'e birsey olmasın ya olmesin canim benim :((
Kardeşim bir bilgi merkezi gibi bir şey kurarsın, herkes ne yaşadıysa tarihine kadar oraya not eder. Bir karakter bir olay yaşıyor kimseye anlattığı y... Devamını gör..
Kardeşim bir bilgi merkezi gibi bir şey kurarsın, herkes ne yaşadıysa tarihine kadar oraya not eder. Bir karakter bir olay yaşıyor kimseye anlattığı yok. Birbirlerinden sır saklar gibi sklıyorlar böyle bir kasabada aralarında hiçbir koordinasyon yok. hele yan karakterler NPC gibi hiç bir şey bulan eden yok. birkaç kişi kurtulmak için çabalarken, diğerleri tatil köyündeymiş vibe'ı veriyor.
uzun zaman sonra bir bölümde bir şeyler yaşandı nihayet. onda da yeni bi olaya girdiler tamam da o kadar çok soru işareti var ki dizinin başından beri... Devamını gör..
uzun zaman sonra bir bölümde bir şeyler yaşandı nihayet. onda da yeni bi olaya girdiler tamam da o kadar çok soru işareti var ki dizinin başından beri, hepsi daha askıda duruyor, yanıtlamadan bitirirler bu sezonu da. zaten kalan bölümlerin ikisinde bu geceki olayların diyaloglarıyla geçer