LAN NEDEN NEDEN BE SEZON FİNALİNDE EVLİLİĞİNİ GÖRMEK İÇİN SON SEZON DİYE İZLEDİM BEN BUNU NEDEN LAN. NERDEN BAŞLADIM DİZİ İZLEME İŞİNE ANİME İZLEME İŞ... Devamını gör..
LAN NEDEN NEDEN BE SEZON FİNALİNDE EVLİLİĞİNİ GÖRMEK İÇİN SON SEZON DİYE İZLEDİM BEN BUNU NEDEN LAN. NERDEN BAŞLADIM DİZİ İZLEME İŞİNE ANİME İZLEME İŞİNE KARAKTERLER ÖLÜP DURUYOR. YAN KARAKTERLER HARCANMAK İÇİN VARDIR
bu filmin 4. sezonu olmaz, olursa da mantıktan uzaklaşır. bu acıları çeken bir adam geldiği bu noktadan sonra ya canına kıyar, ya kafayı yer, yada öyl... Devamını gör..
bu filmin 4. sezonu olmaz, olursa da mantıktan uzaklaşır. bu acıları çeken bir adam geldiği bu noktadan sonra ya canına kıyar, ya kafayı yer, yada öyle bir hayat yaşar ki bitkisel hayattan hallice.. onunda filmi olmaz.. keşke böyle bitmeseydi.
Suyla olan bağı niye bu kadar fazla?
(Bilen yada sırrı çözen varsa anlatırsa çok sevinirim)