Sürekli yeni adres arama. Adres çubuğuna t.ly/dizipalgiris yazarak her zaman erişebilirsiniz.

28 Yorum

Daha Fazla

Yorumlarınızı saygı çerçevesinde yapınız.Yorum yapabilmek için üye olmalısın.

Giriş Yap
shinji-ikari
evangelion 25,26. bölümü anımsattı bu arada bölümü anlamayıp kötü diyenler minik beyinleri yeterince mizah unsuruyla uyarılmadığı için kudurmuşlar... Devamını gör..
Yorum Yap 4 ay önce
3 beğenme
shinji-ikari
yanlış bölüme yazmışım yorumu 5. bölüme yazacaktım
4 ay önce
1 beğenme
firstblood
Dizinin en kotu sezonu fln hiç sarmadı
Yorum Yap 9 ay önce
3 beğenme
sarpbaba22
diğerleri yapılacak filmin parasından konuşurken yılmaz mezarın başındaydı, allah kimseye ilkkan ve ersoy gibi dost nasip etmesin, mükemmel bölümdü... Devamını gör..
Yorum Yap 10 ay önce
24 beğenme
sqarvaa
Uruzbu lale
Yorum Yap 11 ay önce
23 beğenme
ufuksarp
Şimdiye kadarki en kötü sezon.
Yorum Yap 11 ay önce
5 beğenme
veliuuou
28/06/25 şu ana kadar izlediğim en iyi bölüm buydu ;)
Yorum Yap 11 ay önce
3 beğenme
mertdurden31
ilkkan kızları savunmana artık şaşırmıyom ama hani o kızları onaylarken kafanı malafat gibi sallamazsan sevinirim
Yorum Yap 1 yıl önce
61 beğenme
karincayiyen
Paramparca etti
Yorum Yap 1 yıl önce
31 beğenme
ethan-hunt
Sinefil Sergun aynı ben ya, hastasıyız sinemanın. Miray ile diyaloglar efsaneydi bu arada, İlkkan senin yapacağın işi s*kiyim
Yorum Yap 1 yıl önce
18 beğenme
ethan-hunt
37:03 Ya bu etik çok ayağımıza dolanıyor bizim (Büfe bölümündeki çilingir :D)
Yorum Yap 1 yıl önce
33 beğenme
Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.