cihanın ne istedigini bilmemesi ve en önemlisi kendini bilmemesi ve her yedigi halttan sonra gelip yüzsüz gibi özür dilemesi gerçekten kanser olmalık... Devamını gör..
cihanın ne istedigini bilmemesi ve en önemlisi kendini bilmemesi ve her yedigi halttan sonra gelip yüzsüz gibi özür dilemesi gerçekten kanser olmalık
İlk tanışmada birbirimizin yaralarına, yarabandı olurken.
İnsan vicdanı ne kutsal birşey tam yara oldum derken, yarabandına tekrar dönüşüyor olması.
... Devamını gör..
İlk tanışmada birbirimizin yaralarına, yarabandı olurken.
İnsan vicdanı ne kutsal birşey tam yara oldum derken, yarabandına tekrar dönüşüyor olması.
Aklıma şu 3 tez geldi ve bunlar hakkında;
“Aşka uçarsan kanatların yanar!" demiş Şirazi, tıpkı sizin gibi.
"Aşka uçmazsan kanat neye yarar? demiş ona Mevlana.
"Aşk'ı bulduktan sonra kanadı kim ne yapar?" diye karşılık vermiş Yunus Emre.
Çok şey yazılabilir.
Acısıyla, tatlısıyla biz olarak yaşadığımız ne varsa acılar için özür diler, tatlılar için teşekkür ederim..
"AşK"
İnsan vicdanı ne kutsal birşey tam yara oldum derken, yarabandına tekrar dönüşüyor olması.
Aklıma şu 3 tez geldi ve bunlar hakkında;
“Aşka uçarsan kanatların yanar!" demiş Şirazi, tıpkı sizin gibi.
"Aşka uçmazsan kanat neye yarar? demiş ona Mevlana.
"Aşk'ı bulduktan sonra kanadı kim ne yapar?" diye karşılık vermiş Yunus Emre.
Çok şey yazılabilir.
Acısıyla, tatlısıyla biz olarak yaşadığımız ne varsa acılar için özür diler, tatlılar için teşekkür ederim..
"AşK"