Sürekli yeni adres arama. Adres çubuğuna t.ly/dizipalgiris yazarak her zaman erişebilirsiniz.

12 Yorum

Daha Fazla

Yorumlarınızı saygı çerçevesinde yapınız.Yorum yapabilmek için üye olmalısın.

Giriş Yap
the-honored-one
vallaha bölüm sıkıcıydı ama slayer çaldı güzeldi değdi son sahne iyidi ellam
Yorum Yap 1 hafta önce
0 beğenme
tursucuk
zaman kaybi, son 1dkyi izleyin obur bolume gecin direk
Yorum Yap 1 ay önce
5 beğenme
twdsevdals230
Harbi ya iğrenç bir bölümdü
3 hafta önce
1 beğenme
karapapapak
bok gibi bölümdü
Yorum Yap 2 ay önce
14 beğenme
inst-ichbinelcan
cəhənnəm teması comicsdə keçmir demək olar filler bölümüdü bu ama peak sonlug.
Yorum Yap 2 ay önce
5 beğenme
jese
Neyse bundan sonrası iyi olur heralde. Şu markın ağlamasından bir kurtulabilsek güzel olacak
Yorum Yap 3 ay önce
23 beğenme
melihdeniz35
Yok reis mark böyle hep velet ya özellikle eve fln alayı ergen
2 ay önce
2 beğenme
messi1enes2
BOK GİBİ BÖLÜM
Yorum Yap 3 ay önce
31 beğenme
prime-negan
bölüm bomba gibi bu işi yapıyolar
Yorum Yap 3 ay önce
6 beğenme
messi1enes2
EFE İZLEME
Yorum Yap 3 ay önce
3 beğenme
messi1enes2
efe kardeşim bu yorumu görüyorsan izleme beraber izliyelim wpye bakmıyosun dövücem seni
Yorum Yap 3 ay önce
4 beğenme
ephrow01
haberleşiriz
3 ay önce
7 beğenme
babacan335
Yahu tüm bi bölüm şeytana gitti delirirsin ama en azından Omni Baba geldi sonda
Yorum Yap 3 ay önce
12 beğenme
Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.