Sürekli yeni adres arama. Adres çubuğuna t.ly/dizipalgiris yazarak her zaman erişebilirsiniz.

12 Yorum

Daha Fazla

Yorumlarınızı saygı çerçevesinde yapınız.Yorum yapabilmek için üye olmalısın.

Giriş Yap
mafyatik-bebek
Prens'in sonda olan olay yüzünden sevinmesi gerekiyor artık kendi kaçabilir , savaş ve krallık yükündende kurtuldu harika bir bölümdü ama müttefik tek... Devamını gör..
Yorum Yap 4 hafta önce
0 beğenme
cemalwalker
hasharia'dan nefret ediyodum ya got'taki arya'dan da nefret ediyodum zaten salak hasharia her konuda haklı olup o kadar itici iğrenç mimiklerle konuşu... Devamını gör..
Yorum Yap 4 ay önce
3 beğenme
cemalwalker
cok haklı konusuyosun..
14 saat önce
1 beğenme
mafyatik-bebek
#cemalwalker 8 sezon boşu boşuna ekranda gördük sırf para harcamamak için Lady StoneHeart yapmadılar birde gitti Night King'i öldürdü yani çok saçmayd... Devamını gör..
15 saat önce
1 beğenme
cemalwalker
HAHHAAJHSHAHSA BEN BU FIKIRLERIMDEN DOLAYI NE LINCLER YEDIM YA
16 saat önce
1 beğenme
mafyatik-bebek
Yorum repostlama olsaydı ilk repostum bu olurdu herhalde haklılık payın 0.000
4 hafta önce
1 beğenme
nqtech
Salak Haşerya ne ingilizi
Yorum Yap 1 yıl önce
15 beğenme
thomyorkeisgenius
27.10 joan of arc?
Yorum Yap 1 yıl önce
14 beğenme
02-rashad
Bitmesini istemediyim bir film daha
Yorum Yap 1 yıl önce
37 beğenme
arkirak
Bu bölüm diğerlerinin vahşi kelebek'ten daha çok zararı oldu
Yorum Yap 1 yıl önce
44 beğenme
wv91
harika cidden tarihi fransız kadın savaşçı
Yorum Yap 1 yıl önce
25 beğenme
emirhan009
Çok iyi film
Yorum Yap 1 yıl önce
18 beğenme
nevinle-sabahtan
Çok güzel her sahnesi emek dolu
Yorum Yap 1 yıl önce
24 beğenme
ozgurc198907
izleme ozaman rram
Yorum Yap 2 yıl önce
48 beğenme
Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.