Prens'in sonda olan olay yüzünden sevinmesi gerekiyor artık kendi kaçabilir , savaş ve krallık yükündende kurtuldu harika bir bölümdü ama müttefik tek... Devamını gör..
Prens'in sonda olan olay yüzünden sevinmesi gerekiyor artık kendi kaçabilir , savaş ve krallık yükündende kurtuldu harika bir bölümdü ama müttefik teklifi bu kadar kolay çökmemeliydi bence , bu bölüme puanım 8.7/10
hasharia'dan nefret ediyodum ya got'taki arya'dan da nefret ediyodum zaten salak hasharia her konuda haklı olup o kadar itici iğrenç mimiklerle konuşu... Devamını gör..
hasharia'dan nefret ediyodum ya got'taki arya'dan da nefret ediyodum zaten salak hasharia her konuda haklı olup o kadar itici iğrenç mimiklerle konuşuyo ki ekrana geldiğinde gözlerim kanamaya başlıyo nolur öl ya ucube
#cemalwalker 8 sezon boşu boşuna ekranda gördük sırf para harcamamak için Lady StoneHeart yapmadılar birde gitti Night King'i öldürdü yani çok saçmayd... Devamını gör..
#cemalwalker 8 sezon boşu boşuna ekranda gördük sırf para harcamamak için Lady StoneHeart yapmadılar birde gitti Night King'i öldürdü yani çok saçmaydı Jon , Daenerys veya Jaime olsa iyi olurdu