Geçen sezonlarda andreaya her gıcık olduğumda ileride karakter gelişimi yaşar super bisey olur diye kendimi teselli ediyordum da direkt karakter geril... Devamını gör..
Geçen sezonlarda andreaya her gıcık olduğumda ileride karakter gelişimi yaşar super bisey olur diye kendimi teselli ediyordum da direkt karakter gerilemesi yaşadı bu kadar aptal olamazsın ya enterasan