dizi giderek saçma bir hal alıyor çete yol kesiyor ama serbest bırakıyorlar pusu kurulmuş bir yerde ateş ediyorlar ama kimsenin kılına bile zarar gelm... Devamını gör..
dizi giderek saçma bir hal alıyor çete yol kesiyor ama serbest bırakıyorlar pusu kurulmuş bir yerde ateş ediyorlar ama kimsenin kılına bile zarar gelmiyor sürekli birilerinin eline düşüyorlar ama hep kurtuluyorlar iyice sıkmaya başladı