Sürekli yeni adres arama. Adres çubuğuna t.ly/dizipalgiris yazarak her zaman erişebilirsiniz.

187 Yorum

Daha Fazla

Yorumlarınızı saygı çerçevesinde yapınız.Yorum yapabilmek için üye olmalısın.

Giriş Yap
adem-atak
negan diziye renk getirecek gibi görünüyor iyice saçma bir hal almıştı
Yorum Yap 2 gün önce
4 beğenme
halfmoon
negan dedi... Spoileri gör..
Yorum Yap 6 gün önce
2 beğenme
lyleoxx
insta da twd grubumuz var gelmek isteyenler için ig nurtasdm_
Yorum Yap 1 hafta önce
1 beğenme
umutkastamonucide37
Beni alsan... Spoileri gör..
4 gün önce
0 beğenme
komutandoakes31
Bu bölümde negan a saydıranlar ne yaşıyo olm adamın 40-50 tane askerini öldürüyon kaynaklarını çalıyon sonrada adam gelip size anne şefkatiyle ninni m... Devamını gör..
Yorum Yap 1 hafta önce
4 beğenme
mevlutpilav
Sanırım bu dizinin en kötü bölümü budur daha 5 sezon daha var erken konuşmak istemiyorum ama o kadar kötüydü ki anlatamam...
Yorum Yap 1 hafta önce
6 beğenme
buadamtylerdurden
Negenin amina giriyim
Yorum Yap 3 hafta önce
9 beğenme
diririm
dehset bolumdu
Yorum Yap 1 ay önce
9 beğenme
yoa1234
O sondaki sofrada yemek yedikleri sahne ağır geldi ya
Yorum Yap 1 ay önce
18 beğenme
dial
Arkadaşlar Rick'in stratejisini iyi hatırlayın ''we have to come for them before they come for us''. Yani aslında zaten bir şekilde Alexandria'yı bula... Devamını gör..
Yorum Yap 1 ay önce
25 beğenme
sezeryan
Her an gelebileceklerini bilmelerine rağmen ayrılmaları aşırı saçmaydı zaten
1 ay önce
13 beğenme
sanaask
u.... seni seviyorum belki sende seviyorsundur yada ... :(
Yorum Yap 1 ay önce
17 beğenme
Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.