negan dedigi gibi dunyanin bu halindeki sistemine uyum sagladigi icin guclu. acimasiz, orgutlenen, cetesindekiler kac adam oldurmus guvenilir mi diye sorgulamayan, otorite kuran birisi. rick bu sisteme gore yasamayi secmedigi icin cok fazla zayif noktasi var, negan da hep zayif noktasindan ve sevdiklerinden vurdu zaten. yani burda negan'in tek ustunlugu sayica fazla olmalari degil, uyguladigi sistemin onu guclu yapiyor olmasi. rick'in aksine aile gibi yasayip beraber yaslanma hayalleri olmamasi onu guclu yapiyor
Bu bölümde negan a saydıranlar ne yaşıyo olm adamın 40-50 tane askerini öldürüyon kaynaklarını çalıyon sonrada adam gelip size anne şefkatiyle ninni m... Devamını gör..
Bu bölümde negan a saydıranlar ne yaşıyo olm adamın 40-50 tane askerini öldürüyon kaynaklarını çalıyon sonrada adam gelip size anne şefkatiyle ninni mi söyleseydi ayrıca adam çevredeki topluluklardan malzemesinin yarısını alıyor olabilir ama bunun karşılığında koruma sağlıyor ve topluluk içi karışıklıklarıda engelliyodu yani negan baba adamdır rick ve götu kalkmış nereye giderse orayı karıştıran terorist ekibine iyi bi ayar çekmiştir
Arkadaşlar Rick'in stratejisini iyi hatırlayın ''we have to come for them before they come for us''. Yani aslında zaten bir şekilde Alexandria'yı bula... Devamını gör..
Arkadaşlar Rick'in stratejisini iyi hatırlayın ''we have to come for them before they come for us''. Yani aslında zaten bir şekilde Alexandria'yı bulacaklarını düşünüyordu. Bu işe girişirken sadece yiyecek için girişmedi.
Ne olmasa iyi olurdu biliyor musunuz? Şu Darly ve Carol göt deliklerine göre Alexandria'dan çıkmasalardı ve 30 kişi onların peşinden gitmeseydi. Darly, Denise ve Rosita ilaç aramaya gittklerinde Darly kısa yol yerine güvenli yolu seçseydi, kendi bildiğini yapsaydı Denise ölmezdi. Denise ölmeseydi bir şekilde Maggie'ye yardım edebilirdi.
Yani aslında mal gibi dışarı çıkmaya devam etmek yerine Alexandria'nın içinde dursalardı düşmanlarını daha yakında tanıma fırsatı bulabilir ve çok güçlü bir direniş sergileyebilirlerdi.
Ne olmasa iyi olurdu biliyor musunuz? Şu Darly ve Carol göt deliklerine göre Alexandria'dan çıkmasalardı ve 30 kişi onların peşinden gitmeseydi. Darly, Denise ve Rosita ilaç aramaya gittklerinde Darly kısa yol yerine güvenli yolu seçseydi, kendi bildiğini yapsaydı Denise ölmezdi. Denise ölmeseydi bir şekilde Maggie'ye yardım edebilirdi.
Yani aslında mal gibi dışarı çıkmaya devam etmek yerine Alexandria'nın içinde dursalardı düşmanlarını daha yakında tanıma fırsatı bulabilir ve çok güçlü bir direniş sergileyebilirlerdi.