o7 Ragnar diyecek sözüm yok çok yanlışı oldu bence , bu kararı bile yanlıştı ama olsun ne kadar açgözlülük yapsa da kral adamdı halkının ufkunu genişl... Devamını gör..
o7 Ragnar diyecek sözüm yok çok yanlışı oldu bence , bu kararı bile yanlıştı ama olsun ne kadar açgözlülük yapsa da kral adamdı halkının ufkunu genişletti.