Sürekli yeni adres arama. Adres çubuğuna t.ly/dizipalgiris yazarak her zaman erişebilirsiniz.

10 Yorum

Daha Fazla

Yorumlarınızı saygı çerçevesinde yapınız.Yorum yapabilmek için üye olmalısın.

Giriş Yap
mafyatik-bebek
İlk sezonda tek sıkıntımızın reis olduğu zamanlar :)
Yorum Yap 4 gün önce
1 beğenme
mafyatik-bebek
o7 Ragnar diyecek sözüm yok çok yanlışı oldu bence , bu kararı bile yanlıştı ama olsun ne kadar açgözlülük yapsa da kral adamdı halkının ufkunu genişl... Devamını gör..
Yorum Yap 4 gün önce
1 beğenme
mafyatik-bebek
Ivar Lagertha dışında herkesden intikamını al Rollo'dan Paris'e Paris'ten İngiltere'ye
Yorum Yap 4 gün önce
1 beğenme
mayatik-adam
Saygılar ragnarıma
Yorum Yap 2 ay önce
1 beğenme
aryaastark
keşke sade... Spoileri gör..
Yorum Yap 4 ay önce
1 beğenme
O7 Ragnar ... Spoileri gör..
Yorum Yap 4 ay önce
4 beğenme
unsal-02
Ragnarın İ... Spoileri gör..
Yorum Yap 5 ay önce
5 beğenme
jonnow
O7 Ragnar. cinli kari olmasa neler yapicakti belkide
Yorum Yap 6 ay önce
2 beğenme
mafyatik-bebek
Athelstan'ın öldüğü gün öldü zaten Çinli kadın ile alakası yok
4 gün önce
1 beğenme
turanerden61
Rip ragnar :(
Yorum Yap 6 ay önce
2 beğenme
aliyucel
Ragnar ... Spoileri gör..
Yorum Yap 1 yıl önce
5 beğenme
aliyucelkadar haklı ossuranbeygir kadar şerefli olun
4 ay önce
2 beğenme
niye-noldu
Kral Ragnar
7 ay önce
1 beğenme
Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.