Sürekli yeni adres arama. Adres çubuğuna t.ly/dizipalgiris yazarak her zaman erişebilirsiniz.

5 Yorum

Daha Fazla

Yorumlarınızı saygı çerçevesinde yapınız.Yorum yapabilmek için üye olmalısın.

Giriş Yap
mafyatik-hatun
Ragnar afiyet olsun cnm, yine yolunda bu herif dndjndkdkdkms
Yorum Yap 2 gün önce
1 beğenme
mafyatik-hatun
Lagertha'm yürrü beee
Yorum Yap 2 gün önce
0 beğenme
mafyatik-bebek
Kalf'a yazık oldu mu olmadı mı emin olamadım Lagertha'yı iyi korudu oklama sahnesi efsana idi ama Bjorn'u öldürmeye çalıştı yinede iyi oldu dizide kar... Devamını gör..
Yorum Yap 6 gün önce
0 beğenme
mafyatik-bebek
#neopren olması gereken bu zaten yorumlar insanlar kavga etsin diye yok veya HODOR yazsın diye :D 700 yorumum varsa 650'si eleştiridir
5 gün önce
2 beğenme
neopren
aga sen baya bi eleştiriyon he işte gerçek izleyici
6 gün önce
2 beğenme
sercancanturk1
20:00 ulan ragnar :SDSd
Yorum Yap 4 ay önce
4 beğenme
mafyatik-bebek
Bir yılan kadar sinsi :D
6 gün önce
1 beğenme
mizatir
Bu sezon çok uzatmışlar sıf para için a.ına ogluları
Yorum Yap 6 ay önce
5 beğenme
mafyatik-bebek
HODOR HODOR HODOR
6 gün önce
1 beğenme
neopren
HODOR HODOR HODOR
4 hafta önce
1 beğenme
northsnow
hodor HODOR hodor
5 ay önce
5 beğenme
Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.