Erlendur HouseOfTheDragon Aegon 2'ye çok benziyor ayrıca Aslaug senin ben... zaten Ragnar mal olduğunu her bölümde görüyoruz Lagertha gibi kadını bıra... Devamını gör..
Erlendur HouseOfTheDragon Aegon 2'ye çok benziyor ayrıca Aslaug senin ben... zaten Ragnar mal olduğunu her bölümde görüyoruz Lagertha gibi kadını bırakıp Aslaug'a gitmen... Siggy'im 2.defa öldün babanın mal olduğu dünyaya geldin ama olsun sana söz verip seninle ilgilenmeyenlerin sana adam gibi mezar yapmayanların...