İlk bölümlerde ned(1.sezon9.bölüm) ile rob(3sezon 9.bölüm)'u dizinin başrolleri sanıyodum öldüklerinde çok şaşırdım özellikle red weddingde tüm starkl... Devamını gör..
İlk bölümlerde ned(1.sezon9.bölüm) ile rob(3sezon 9.bölüm)'u dizinin başrolleri sanıyodum öldüklerinde çok şaşırdım özellikle red weddingde tüm starkların ölmesi çok trajikti. Ondan sonra jon snowa bağlandık o da targaryen çıktı. Daenerysin ölümü çok tahmin edilebilirdi bence.(SPOİLER!)