jon snow sen bu hayatta hiçbir şey haketmiyorsun senin hataların, başına buyruk egoist hareketlerin yüzünden daha kaç can gidecek? bi de bu kadar hata... Devamını gör..
jon snow sen bu hayatta hiçbir şey haketmiyorsun senin hataların, başına buyruk egoist hareketlerin yüzünden daha kaç can gidecek? bi de bu kadar hataya rağmen kainatın en güzel kızını götürecen ya dellendiriyor beni, eğer Daenerys'imin mahrem yerlerine dokunursan varya harbi o zaman kudururum işte
Lan eşşek kafalı Sendor niye kafasına taş atıyosun cesedin? Ne güzel mal mal bekliyolardı kıyıda. Sabretseydin ya ejderyalar gelene kadar. Sokucam yaptığın işe.