Sürekli yeni adres arama. Adres çubuğuna t.ly/dizipalgiris yazarak her zaman erişebilirsiniz.

91 Yorum

Daha Fazla

Yorumlarınızı saygı çerçevesinde yapınız.Yorum yapabilmek için üye olmalısın.

Giriş Yap
steelheart
çok çaresiz izledim
Yorum Yap 20 saat önce
0 beğenme
ne-kolay-yok-hic
Arya'nın N... Spoileri gör..
Yorum Yap 2 hafta önce
7 beğenme
xzodiaxcx
baş yapıt şaheser sanat eseri mükemmel
Yorum Yap 1 ay önce
7 beğenme
xzodiaxcx
dothrakilerin savaş çığlığı lekesizlerin sonuna kadar koruması etrafın buz ile kaplı olması benim için baş yapıt nknin öldüğü kısım dışında çok iyiydi... Devamını gör..
1 ay önce
4 beğenme
thyiumeee
Şu bölüme baş yapıt felan diyorsan senin ben aklına sokym
1 ay önce
4 beğenme
Arya taşşaklarına kurban
Yorum Yap 3 ay önce
40 beğenme
Yav bu ölüler nerden çıktı mı ne güzel kendi aralarında savaşıyorlardı iyi olan kazansaydı
Yorum Yap 3 ay önce
18 beğenme
thyiumeee
5. Kez izliyorum bak gene sinirlendim. Her seferinde beynim bu bölümün ne kadar karanlık olduğunu siliyor hafızamdan. D&d yatacak yeriniz yok
Yorum Yap 3 ay önce
11 beğenme
thyiumeee
Sen şu bölüme baş yapıt diyen bi andavalsin. Konuşma benimle
1 ay önce
1 beğenme
xzodiaxcx
yav sus artık ninesini tekmelediğim sus suss
1 ay önce
6 beğenme
thyiumeee
Bu bölüme ve sonrasına en ufak övgü veren iyi diyen bu diziden hiç bisi anlamamıştir. Başladı bk bölümler.
Yorum Yap 3 ay önce
3 beğenme
balkaba
Yemin ederim ne izledigimi şaşırdım, ağzım açık kaldi, hangi sahneye aglasam duygulansam artik o bile karisti kimine gurur duydugumdan agliyom kiminin... Devamını gör..
Yorum Yap 3 ay önce
14 beğenme
varavskoygumball
Döyüş səhn... Spoileri gör..
Yorum Yap 3 ay önce
3 beğenme
inst-ichbinelcan
həyatmda izlədiyim ən yaxşı dizi bölümü olabilər 1 saniyə belə qabagı çekmədim əksinə geri çekib eyni səhnələrə dəfələrlə baxdım.Bölümün niyə bu qədər... Devamını gör..
Yorum Yap 3 ay önce
8 beğenme
inst-ichbinelcan
Same görə ... Spoileri gör..
3 ay önce
3 beğenme
Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.