Sürekli yeni adres arama. Adres çubuğuna t.ly/dizipalgiris yazarak her zaman erişebilirsiniz.

31 Yorum

Daha Fazla

Yorumlarınızı saygı çerçevesinde yapınız.Yorum yapabilmek için üye olmalısın.

Giriş Yap
baransshhnn
Ekmeksiz kahpeler dünkü bölümün travmasini atamadım suan
Yorum Yap 1 hafta önce
6 beğenme
warda
gardaş bu daenerys ehsattan qadın helal olsun
Yorum Yap 4 ay önce
16 beğenme
cemalwalker
ulan sam'e boşuna sövdük tam takım obsidyen seti almış lavuk bu arada Robb Stark😓😓🥀
Yorum Yap 5 ay önce
36 beğenme
melihinyo
Mal rob bitane karı yüzünden babasının intikamını astı fındık kadar amın olsun dünya kadar malin olsun demişler
Yorum Yap 7 ay önce
53 beğenme
radenzah
o cümle burası için değil sanki aıshndıuashdj
7 ay önce
26 beğenme
mizatir
Güzel son
Yorum Yap 8 ay önce
10 beğenme
ephrow01
güzel sezondu, imbd'de en yüksek puanlı sezon 4. sezonmuş bakalım o kadar iyimiymiş
Yorum Yap 8 ay önce
12 beğenme
peach
dany en bu... Spoileri gör..
Yorum Yap 9 ay önce
12 beğenme
peach
yeni baslayanlar unutmasin su bolumleri ve bir onceki bolumu. Son sezonu kimse begenmiyorken ozellikle bir kesim neden begendi anlamis olursunuz ve ha... Devamını gör..
Yorum Yap 9 ay önce
5 beğenme
peach
nasil bir ... Spoileri gör..
Yorum Yap 9 ay önce
13 beğenme
sikbiti
ben Tyrionu sevdiğimi ve en sempatik en kıvrak zeka en körü körüne kin beslemeyen içinde az da olsa merhamet kalmış bi lannister olduğunu farkettim bi... Devamını gör..
Yorum Yap 10 ay önce
28 beğenme
cemalwalker
herkes icin oyle muhtemelen
5 ay önce
4 beğenme
Karşılaştığınzı hata hakkında kısa bir yorum belirtmeniz gerekiyor.